Premium Sailing Team

Champagne Sailing 2009 – 9. augustil

Augusti algus oli ilus ja sellist ilma lubas terveks nädalaks. Kallutavad - pepud püstiLeidsin purjeka kalendrist ühe vaba pühapäeva (P 09.08.2009). Tegin kõne Ivarile ja Aarnele (sj. kuulsin Aarne kõrvalt häält: “Loomulikult nõus!” :). Tegin veel mõned kõned. Leppisime sadamas kohtumise kellaajaks 11:00, et teostada ammu soovitud sõit koos neidude ja vahuveiniga.

Mõned minutid (kümnetes minutites on ka loetud minutid) soovitud ajast üle me kõik kohtusimegi. Ilmajaamal oli õigus ja meeste- (s.t. Premiumi tiimi mehi kail täpselt 4) ning naisterahvastega suhe 1:2. Võisime merele minna.

Mingit kohustuslikku rada me eelnevalt maha ei märkinud. Võtsime täiesti vabalt, ei mingit liini jälgimist või vastaste katmist. Seilasime Linnahalli taha, põikasime sisse vanasse kalasadamasse, lennusadamasse ja liikusime omatahtsi ohutult ringi. Arusaadavalt ikka tuule jõul. Lasime naistel otstega tegutseda. Anneli tiris purjed üles. Kristin pautis. Esialgu tõmbas pauh soodi peale ja mina trimmisin vintsiga lõpuni ja siis vahetasime, et mu kaasa saaks ka merel vintsimist tunda. Purjetamise täisrõõmlemiseks tegime sedasi ligikaudu 10 pauti.

Loomulikult ujusime soojas vees. Viskasime vendri jahile järgi libisema ja sulpsasime lahte hullama.

Tegime sõlmi nii jahiga, kui ka jahil.

Söögiks oli meil lavash (nii singiga, kui ka tuunikalaga) – mu oma abikaasa tegi 🙂 Magustoiduks hommikul värskelt küpsetatud kirsikook (selle tegemisel lõin käed külge minagi – nimelt keerasin kompoti purgil kaane lahti). Joogiks mõistagi vahuvein. Veel oli pirne, arbuuse ja muid snäkke. Erkka soojendas ahjus juustuleivakesi.

Tagasiteel otsustasime spinnakeri mitte kasutada. Ei, mitte pakkimist peljates, vaid nauditavat aega venitades. See päev ei tohtinud nii kiiresti veel läbi saada.

Sadamasse jõudes korraldasime tekipesu. Neiud said teada, miks mehed peale sildumist kohe koju ei saa. X-41 on 41 jalga pikk ning see vajab klaarimist! Alles siis läksime jahtklubisse sööma.

Oli väga tore pühapäev. Rohkem pilte sellest vahvast Champagne Sailingust jäävad meenutama minu fotoka jäädvustused siin (suures osas tänu Maigritile) ning Anneli kaamera klõpsatused siin. Kvaliteetaega jagus merel kuueks tunniks ja läbitud vahemaaks sai 27 meremiili.