Premium Sailing Team

Monthly Archive: October 2008

Hooaja viimane võistlus

Hooaja viimasest võistlusest palus Kapten mul, Aivaril kirjutada, lihtsalt üliemotsinaalses seisundis tuleb ikka Kaptenit toetada. Kogunesime kai peale rõõmsas meeleolus, ilm lubas küll korralikku tuult ,aga ega üle 10 m/s polnud. Kõik märgid näitasid ,et hooaja lõpuvõistlus ajakiri PAAT auhindadele…

Kaal

Hooaja viimane kolmapäev algas meie jaoks autasustamisega. Vaatasime, et merele pole vaja minnagi aga loomulikult läksime. Kui eelmine nädalavahetus sõitsime viiekesi siis nüüd oli meid üheksa. Väärilise panuse andsid külalisvõistlejad Harles ja Arvi.  Sõit ise läks ilusti kuigi tegime kõva…

VOLVO OCEAN RACE

Helly Hanseni külalisena avanes mul fantastiline võimalus jälgida 2008 / 2009 Volvo Ocean Race starti. Lendasime Alicantesse läbi Oslo 10 oktoobri hommikul. Kohale jõudsime kell pool kaks ja lennujaamas ootas viit eestlast suur buss, mis viis meid hotelli. Hotellis anti…

Kollektiivpuhkus

Tallinna laht oli kaheksandal oktoobril peegelsile. Sadamasse kogunenud purjetajad olid äraootavl seisukohal ja enamik arvas, et võistlus jääb ära. Aga nagu nõiavääl tekkis tuulevirve just ennem kella viit. Läksime välja 5-10 min peale viit ja siis puhus edelakaare tuul juba…

Kolmapäevak 01.10

Pooletist kuud järjest olid meie kolmapäevakute etteasted täiesti hambutud. Parimatel juhtudel olime füüsiliselt kolmandad ja protokollis neljandad. Aga leppida tuli ka 7 ja 9 kohaga, mis “suures gruppis” tähendas tegelikkuses viimast kohta. Külm ja vihmane suvi sai jätku veel külmema…